Sunday, June 9, 2013

Dark glam and sexy

Photo



Lepo jebi svoju ženu i biće mirna.



Lepo jebi svoju ženu i biće mirna.

Zbrkane neke emocije, sve nešto zbrda zdola, a nikako da se...



Zbrkane neke emocije, sve nešto zbrda zdola, a nikako da se prave stvari nađu na pravom mestu.

Dugo se niko nije zaista dobro poigrao sa mnom.



Dugo se niko nije zaista dobro poigrao sa mnom.

P.S. kaže pamti me po ovome.



P.S.

kaže pamti me po ovome.

Ko o čemu, ja noćas o nekoj duploj penetraciji.



Ko o čemu, ja noćas o nekoj duploj penetraciji.

Zašto mora da bude TAKO teško.



Zašto mora da bude TAKO teško.

Photo



Ja sam jedna tako lepa žena koja je isprogramila svoj mozak da...



Ja sam jedna tako lepa žena koja je isprogramila svoj mozak da razmišlja muški. I svima to smeta.

Ostavio si me željnu. A došlo je vreme da te pustim.



Ostavio si me željnu. A došlo je vreme da te pustim.

So damn right.



So damn right.

always-arousedxxx: Baby, let me help you with thaaaaaaaat…



always-arousedxxx:

Baby, let me help you with thaaaaaaaat…

Nadam se da ti je žao. Kasnije ću se nadati da ti nije. Posle ću...



Nadam se da ti je žao. Kasnije ću se nadati da ti nije. Posle ću samo hteti da te zagrlim. Možda ću se negde usput još ljutiti. Ili još rastužiti. Ali proćiće. Ovako ili onako. Možda ću se smotati kad te vidim. Možda ću i iskulirati onako kako mi je u krvi. Možda ćeš dobiti finoću i osmeh, onaj najlepši, najširi, najistereniraniji. To sam bar naučila da radim kako treba. Na teži način.

Nekad se i dalje frapnem kad se setim da si se oženio. Mnoge...



Nekad se i dalje frapnem kad se setim da si se oženio. Mnoge devojke su plakale te noći. Ja sam ti nazdravljala i navijala da ti dete bude muško. Ako si ti već gotov, da ne uskraćujemo buduće naraštaje. Što ti jednom reče, gre'ota.

Izglumićemo tu predstavu, a ja ću se posle pojesti.



Izglumićemo tu predstavu, a ja ću se posle pojesti.

K'o da si mi stavio ruku u grudi i zavrćeš. Ne znam šta,...



K'o da si mi stavio ruku u grudi i zavrćeš. Ne znam šta, ali nisam ti dala srce. Ne ovaj put. Ne kao njemu. Ne kao što bih, možda, nekad. Ali i dalje kad me nešto podseti da postojiš, kao da me me nešto steže i zavrće, i želim da zacvilim i da se zatresem. Da priznam sebi nešto, mada zaista, mislim da nemam šta. Nikad me niko nije tako hladno odbio. Znam da je zbog toga što si pao. Na kolena. Ispred mene. I da sam ti pružila još, imala bih te celog. Želeo si da budeš moj. Ja sam rekla, neću ništa od tebe. I otišao si. Tražiš neku koja će više da te ceni. I nadam se da ćeš je naći. A da ću ja prestati da te tako intenzivno osećam sad kad nisi više tu. I nećeš se vraćati. Hvala ti što mi nisi puno dao, bilo bi mnogo teže, iako ja živim u zabludi da ne bi. Jeste lakše svaki put kad počneš iznova. Navikneš na proces, znaš da će se završiti, da ćeš preživeti. Hvala ti na sreći. Imala sam sve, na kratkih dve nedelje života. Nekada davno sam imala sve, pre nego što je udarila još jedna katastrofa. Sad očigledno ide još jedna. Ali i ona će proći. Ne može sreća bez nesreće, ne može dan bez noći, ne može leto bez zime. Ne može više od jednog. Nikad neće moći. Stoga sve to, na kraju dana, i nije mnogo bitno.

I onda…



I onda…

Uhvatio me za kosu. Za rep. Nije počupao. Samo onako. Posedovao....



Uhvatio me za kosu. Za rep. Nije počupao. Samo onako. Posedovao. Pomislim na to i ovlažim. Uprkos svemu što je bilo.

Idem ulicom a kroz glavu flashing images…



Idem ulicom a kroz glavu flashing images…

Došao. Prošao. Ispao skot. Šteta. Al' nećemo žaliti.



Došao. Prošao. Ispao skot. Šteta. Al' nećemo žaliti.

No comments:

Post a Comment